Now and then I think of all the times you screwed me over But had me believing it was always something that I'd done

Godmorgon alla solstrålar!
Eftersom att denna natt inte bjöd på många timmars sömn
så blev jag hemma idag igen. Lika bra det.
Febern är borta men förkylningen har förvärrats. Herre min skapare.
Och idag hade jag tänkt bosätta mig i soffan.
Ska ladda upp med massa film och bara chilla. 
Det behöver jag. Film. Att få tänka på andras problem för några timmar.
Och jag hade tänkt börja nu.
Och idag bjuder jag även på en otroligt osmickrande bild,
fast egentligen: vem fan kan se bra ut nyvaken?!
Och vad gör det om hundra år? skitsamma liksooom.
pusshej♥


Kommentarer
Postat av: ,

är du naken?!

2012-03-22 @ 19:26:27
Postat av: agnes

haha, nej naken är jag inte :)

2012-03-22 @ 20:54:09
URL: http://aagnespetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0