I need a man who'll take a chance, On a love that burns hot enough to last.


Vill börja med att tacka en väldigt fin vän - solen! underbara sol ♥

Kom hem för typ tjugo minuter sen och har inte hunnit med så mycket sen dess. Sitter och käka liiite bättre mellis en vanligt - rostade mackor och cola. fuck beachen 2012. Ska strax sätta igång att plugga. Fyfan, antar att jag egentligen ska vara glad som överhuvudtaget får gå i skolan men just nu är det sjukt svårt. Men trots mycket plugg så är jag på bra humör - glad och lättad är jag idag. Så jag ska nog överleva den här dagen också. Nu ska jag dricka upp colan och försöka börja plugga. vi får dock se hur det går med den saken. pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0