försent för att ångra men tid nog att tänka om och leva med det.

Oj vilken bra kväll vi hade igår. Det blev precis så bra som jag tänkt mig. Trevligt folk, bra musik och mycket dans. Precis så som det ska vara. Kom hem runt halv tre ungefär, och då blev det rostat bröd för fulla muggar. Tror aldrig en macka varit så god. Idag är cola det underbaraste som finns, sängen den skönaste platsen på jorden och tjocktröjan bästa klädesplagget. Hanna åkte för en stund sen och sen dess har jag bara legat och chillat här i sängen. Planerat att göra det resten av den här dagen faktiskt. Om jag inte orkar masa mig upp och faktiskt ta en prommis. Känns som ett ganska nice alternativ faktiskt. Behöver tänka över en massa, behöver bestämma mig över en massa. YES, så blir det. En promenad. Vi hörs senare (kommer förmodligen langa upp några ego-pics från igår, när hanna har lagt ut dom så jag kan sno lite, hehe). Pusshej ♥
we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0