Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.


Idag har jag varit trött, glad och sur på samma gång.
Var tänkt att vi skulle gå halv nio till fem
men tror att våran lärare sista lektionen var på dåligt humör
för fyrtio minuter innan vi skulle sluta fick hon ett utbrott
och skickade hem oss.
Nu sitter jag här med historiagrejerna uppslagna framför mig,
en choklad som snart är slut och en huvudvärk som hette duga.
Jag behöver verkligen lov nu. Skolan kommer snart bli min plågsamma död.
FYFAN säger jag bara. Och jag vet att mamma säkert skulle säga att
"man ska vara glad som får gå i skolan överhuvudtaget"
men just nu vill jag spy på den.
Okej men nu har jag klagat färdigt för idag.
harebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0