Dag 17 - En bild på en plats du gillar

Hade inte så jättemånga bilder på platser jag gillar. Får väl helt enkelt försöka berätta i ord om några platser jag gillar/trivs på. Trivs ju självklart hemma och ibland är det något av det skönaste som finns: att vara ensam hemma. Annars då? Vart trivs jag? Hemma hos mina vänner Maria och Hanna. Där trivs jag. Där kan man vara sig själv nästan lika mycket som hemma. Det gillar jag. Har väl ingen precis favoritplats. Skulle väl vara min säng då (haha). Och nog för att jag bara varit där en gång men Gotland. När vi va där i nian med klassen. Oj så mysigt det var där. Där trivdes jag (kan även ha med sällskapet att göra, att det var så bra menar jag). Ska garanterat åka dit igen inom en snar framtid! Det är ett måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0