And there's just no turning back When your heart's under attack

bara för att han fyller 18 idag & är så sjukt snygg så blir det en bild på bieber.

den fjärde sköna dagen på veckan. hade dock inga inställda lektioner (första gången den här veckan,haha) men vi slutade ändå tio i två så det gjorde inte så mycket. efter skolan chillade jag lite på stan först med lisa, ingrid, moe och henna, sen mötte jag upp hannis för en fika. alltid lika mysigt med dig bästis ♥ kom hem för en liten stund och ikväll ska jag bara chilla (nähäää det menar du inte?!). den äckliga förkylningen verkar vara påväg tillbaks och jag känner mig bara allmänt hängig. men okej, nog från mig.
harebraheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0