Allting kommer bli bra tillslut om du bara låter allting va

En bra helg har gått. Blev en lugn helg. 
Har umgåtts med personer jag älskar och trivs med.
Blev brygghäng med Sara och Moe på lördagen,
drog till gamlis vid sjutiden och blev häng på towes
balkong med henne och maria. Och inlindad i täcken och filtar,
och med towis i knät hade vi det riktigt mysigt.
Idag blev det ännu mer brygghäng fast denna gången med Hanna. 
Och nu såhär på kvällen har jag hängt i ekeby, frusit ihjäl och kollat på bror
som spelat match. Man blir ju lite stolt när man ser vilken duktigt bror man har!
Och där har ni en kort sammanfattning över min helg.
Nu laddar jag om inför nästa helg då vi ska fira våran finaste Lisa♥
Puss

hej jag skulle inte banga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0