A beating love within my heart

Den här fredagen har hittills bara varit bra. Eller okej, började dagen med att ha tyska med förövrigt så har det varit bra. Hade tyska, sen svenska. Och that´s it på lektionsfronten trot eller ej. Hade en lång håltimme och sen va det dags för kattes årliga musikal. Och behöver jag ens säga hur bra det var? Om jag säger att jag hade gåshud så kanske ni förstår. Efter skolan traskade jag iväg mot fyris och skulle möta upp towis. Och efter några omständigheter (haha) mötte vi upp varann och traskade iväg mot stan. Det var tänkt att vi skulle ta en fika men vi bestämde oss för att köpa lite godis istället och gick och satte oss på varma gubben. Prat och mys blev det, men när vi brände sönder rövarna (haha) så gick vi till stan och kikade lite. Blev en tröja rikare. Och nu sitter jag ju här hemma. Det vankas myskväll med syster min. Tacos och film. Inte helt fel det heller. Hoppas ni får en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0