You won't be lonely Even if the sky is falling down. You'll be my only

Godmorgon allihopa! Vaknade imorse av att jag hade världens kramp i benet, får det rätt ofta på nätterna och det gör så sjukligt ont att jag vill börja gråta. hehe.. Mami sa iallafall att det förmodligen är växtvärk och om så är fallet så får det göra hur ont som helst! Sitter iallafall här på sängen och är helt klar och redo att åka till skolan, dock så börjar inte den förens om ungefär tre timmar. Men idag åker jag med mami in och är på hennes jobb lite innan, cykeln får vila idag. Efter skolan åker jag som sagt direkt till sara så bloggen får också vila fram till ikväll någon gång. Men nu ska jag fixa en riktigt brakfrulle, hejsvej!


Kommentarer
Postat av: william

aj med kramp:O hoppas att det går över:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "My Lady" Modellbilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-06-14 @ 14:53:33
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0