You said you needed a little time for my mistakes

Idag var jag först i skolan och jag måste ba säga vilken grym lärare jag har fått i matte! Lektionen gick jättesnabbt och helt plötsligt var klockan tolv och jag fick sluta för dagen. Tog bussen ut till sara. Åkte sedan in till stan igen för att fixa lite grejer och tog en fika på det. Sen när vi var tillbaka hemma hos sara igen så kom frida över och vi började planera p & l. Inte det lättaste kan jag säga, att bestämma matlista och packlista! Men kul va det! Kom hem någon gång vid halv tolv ungefär och nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sussa. Imorgon blir det nog jättedålig uppdatering eftersom jag förmodligen ska träffa maria på stan och sen ska vi ha gäster över på kvällen. Men hinner nog klämma in nått inlägg iallafall. Puss och godnatt!

& eftersom inga bilder tagits under dagen så får det bli en egen gjord bild i paint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0