What if there was no light. Nothing wrong, nothing right.

Bloggen har väl inte riktigt varit prio ett dessa två dagar om man säger så. Har haft fullt upp med att fira midsommar och planera inför peace and love. Hade en kanonfin midsommar med fint väder, god mat och underbara vänner. Har dock inge bilder från kvällen men jag kan intyga er om att jag hade det riktigt trevligt! Idag träffade jag Sara och Frida för att handla och planera det sista inför p & l. Slutade med att vi åkte till Sara, kollade på film, lagade mat i vårat stormkök och skrev packlista. Usch. Jag är så otroligt nervös. Jag är inte redo någonstans och om två dygn sitter jag där, i borlänge bland tusentals människor. Men det blir vad man gör det till, och faan vad jag ska se till att göra det bra! Nu ligger jag här nerbäddad i min säng och ska alldeles strax sova, har en katt som gör mig sällskap. Känns rätt bra efter filmen vi såg hos sara (wallander mastermind). Imorgon kommer jag ägna hela dagen åt att packa och förbereda mig så bra som möjligt. Slänger säkert upp ett inlägg där jag skriver hur panikslagen jag är! Men nu ska jag sova, ha't gött allihopa! (slänger in en bild på bror min och hans friendo som fick ta över hannas och min krans när de blev förstora för oss)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0