What am I gonna say when I find the center of the heart is the suburb to the brain

 
Kröp ner i min säng för sisådär en halvtimme sen. Det var tänkt att jag skulle sova på en gång men inte fan kan jag sova nu inte. Jag är alldeles för förväntansfull, ivrig, pirrig och glad! Hade visst räknat fel sist jag räknade timmarna som var kvar tills vi satt på tåget, men nu är det iallafall åtta timmar kvar! Åtta ynkliga timmar innan vi är på väg. Jag tror jag dör. Det här blir iallafall det sista inlägget på en vecka. Hoppas ni får en bra vecka, för det kommer jag garanterat ha. Underbara vänner, grymma artister! Kan inte bli fel. Nu ska jag försöka sova. PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0