Tears stream down on your face When you lose something you cannot replace


Hela den här helgen har jag umgåtts med underbara personer och oj så bra jag har mått. Umgicks med hanna både fredag och lördag, och på lördagen tog vi med oss te och filtar och satte oss på en kulle och mös galet! Övervägde att beställa onlinepizza men då ingen av oss hade plånbok fick det räcka med bara te. Idag åkte jag in till stan och mötte upp sara och maria och traskade till tacobar där det blev lunch. När klockan närmade sig eftermiddag tog jag och maria bussen till gamlis och gick över med towe och bada jacuzzi. Hängde hos henne till strax efter nio då jag åkte hem och väl hemma har jag väl bara tagit det lungt, ätit tårta, börjat skratta åt min bror så jag spottade ut vatten över hela bordet, stört pappa och björn som kolla på fotboll OCH upptäckt att jag växt! YEAHBUDDIE! Nu är jag hela 161 cm lång! Akta er, det är nu jag spurtar om varenda jäkel! Imorgon blir det picknick och kubb/brännboll med klassen! Men nu ska jag sussa, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0