Saknar dig fast du står här mitt framför mig

Jaa, då var juni här. Och inte fan märks det. Regn och kallt ute, svensk sommar helt enkelt! Idag är jag hemma, hade bara en lektion och där har vi typ gjort klart allt och när man bor på landet och bussarna inte går jätteofta så skippar man en sån skoldag! Så just nu sitter jag och kollar på satc. Ska snart göra mig en god smoothie och chilla lite, sen ska jag ta tag i den här dagen och städa mitt rum. Senare idag kanske jag åker in till stan för att kolla på en vårkonsert på skolan. Ikväll kommer kussarna hit, dom stannar till på onsdag så kan inte lova er att uppdateringen blir den bästa! Ha en fin fredag allihopa, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0