när tiden inte räcker till

 
Sitter här med världens klump i magen och gråten i halsen. Jag är så fruktansvärt stressad och oförberedd. Om ett dygn är jag där. I Borlänge. På peace and love. Och jag har inte ens börjat packa än. Jag har inte ens fixat allt jag behöver. Kommer inte hinna. Ska börja packa nu och försöka lugna min panik med kaffe. Tack för mig, kommer säkert upp ett till inlägg senare. Antingen är jag ännu mer panikslagen då eller så har jag lugnat mig en aning. Nu blir det labyrint och packning! Önska mig lycka till tack. Puss alla fina läsare! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj är du så stressad Aggis? Det är lugnt, allt löser sig tillslut! Vi ses imorgon på Peace, är så hiiiiimla taggad! :D Fred & kärlek <3

Svar: jooo, jag va väldigt stressad. kände att jag inte fixat allt jag behövde och så men allt har löst sig så nu mår jag fint och är hur taggad som helst !
Agnes Pettersson

2012-06-24 @ 13:26:34
Postat av: Lisa M

Heh glömde säga att det var lisen!

2012-06-24 @ 13:27:25
URL: http://mattssonlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0