må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..

Godmorgon allihopa! Igår var det som sagt avslutning. Myste med klassen i klassrummet och gav mentorerna blommor och gjorde sånt som man ska göra på en avslutning. Sen åkte jag och tjejerna ner på stan och handlade mat till kvällen. Vi skulle nämligen grilla hos towe. Och oj så bra det blev! Bon iver spelades i bakgrunden, vi satt ute, åt god mat och pratade och skrattade! Sådär bra som det bara kan bli med riktigt bra vänner. Sen åkte vi ner till stan, vilket såhär i efterhand, kanske kändes lite ovärt. Uppsala var typ dött igår. Så jag tog min älskade pojkvän och åkte hem. Och med pojkvän syftar jag på min cykel, som också ska få skjutsa mig till fyris om sådär en timme ungefär. Ska ju gå sommarskola, men det känns ärligt talat inte jättejobbigt faktiskt. Jag börjar tjugo i elva och slutar redan klockan tolv så. Men nu ska jag börja göra mig iordning. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0