Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen

Hemma efter en sjukt jobbig dag. Har bara varit jättetrött och dålig. Ska väl inte ljuga och säga att det gick bra idag i skolan för det gjorde det verkligen. Nu sitter jag hemma och försöker planera midsommar. Inte jätteeffektivt att planera det själv dock, men midsommar är om tre dagar och jag vet inte 1. vilka jag ska vara med 2. vad man ska göra. Funderar även på att gå ut och lägga mig i solen en stund men det blåser förjävligt så vi får se hur det blir med den saken. Och en till grej, jag gillar INTE nya blogg.se! Men det gäller väl bara att vänja sig. Detta blev ett väldigt ointressant och osammanhängande inlägg men skit samma. Hej SVEJ

bjuder på en bild ifrån valborg,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0