Jag skrattar idag kanske gråter jag sen, Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen

Godmorgon alla fina! Vaknade för en stund sen och har typ precis käkat frulle. Det var egentligen tänkt att jag skulle med och kolla på abbes fotbollsmatch men när jag såg hur vädret var va det bara att somna om igen. Så nu sitter jag här på mitt rum med en snarkande kusin bredvid mig. Vi ska troligen åka in till stan idag, eller det blir nog gränby eftersom vädret är som det är (skönare att gå under tak). Måste hitta någonting att ha på matildas student, eftersom vädret inte ser ut att bli det bästa så kanske barbent inte är jättebra. Men nu har jag ingenting mer att skriva, men ni får ha en bra dag trots vädret! PUSS♥

pullan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0