I was praying that you and me might end up together. It's like wishing for rain as I stand in the desert, But I'm holding you closer than most, 'Cause you are my heaven.

Kvällen har varit jättemysig! Våra grannar kom ju som sagt över på middag och kvällen har bestått av mat, prat och fotboll. Inte för att jag är så jätteinsatt i fotbollen men visst vare tråkigt med förlust. Nu ligger jag i sängen och är inte ett dugg trött efter att ha druckit en kopp kaffe för mycket, dock vågar jag inte sova heller. För på bilden nedan ser ni vad som befinner sig ca 30 cm ifrån mig just nu. I vanliga fall är jag inte så rädd för getingar men just nu när jag tänkt sova, och den är fan gigantisk. Blir att sitta uppe tills den flygit iväg eller jaga iväg den på nått sätt. Aja, hörs senare! Puss och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0