I really fucked it up this time Didn't I, my dear?

Ja, jag vet att jag uppdaterar jätteofta och ja jag vet att dom flesta inläggen är jätteonödiga och jätteointresanta. Men det här blir det sista inlägget idag bestämde jag precis. Sitter på mitt rum med solen i ögonen och är något sådär lagom avis på min syster. Och inte bara för att hon tog studenten igår utan också för att hon är på flustret idag och kolla på kapten röd. Skulle ju också gärna varit där. Men istället sitter jag hemma och stör mig som fan på min M-knapp som blivit trög som satan, äter alldeles för mycket sötsaker och är uttråkad som sjutton. Men nu blir det film med bror, mami och papi. PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0