I have felt this way, every night and day, Wishing that you would just come A little closer

Dagen har gått i vågor. Har varit glad, och blivit arg, och blivit glad igen och sen har jag blivit arg igen. Nu vet jag inte alls vad jag är. Bara jävligt trött tror jag. UNT var iallafall på skolan idag och filmade och hade sig, så här kan ni se lite hur jag har det om dagarna, och det är alltså på min lektion som hon är inne och filmar.  Efter skolan drog jag ner på stan och hängde med lisa och lovisa. Brabra. Va så grymt taggad på att bada men det får vänta till någon annan dag. Har fan inte gjort premiärdoppet än!! Nu sitter jag iallafall här på min säng och väntar på att ugnen ska bli varm, ikväll blir det nämligen ica-pizza till middag. Imorgon är det torsdag och jag ska träffa mina homies och planera klart inför peace and love, känns så sjukt att det är fem dagar kvar tills vi åker! Men nu blir det käk, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0