Home is wherever I'm with you

Har precis kommit hem efter en mysig eftermiddag/kväll med hannis. Blev en tur till china garden för buffé tillsammans med hannas gosiga familjen! ÅH, vad jag trivs bra med dessa människor! Hanna och jag tänkte även hänga lite i stadsparken efter det men hann knappt lägga oss på bänken innan mami och papi ringde och jag va tvungen att åka hem. Så är det när man bor på landet, man är tvungen att åka när det passar m & p liksooom. Nu sitter jag iallafall på mitt rum och är sjukt förbannad! Såg på en tjejs blogg att hon hade fått F på nationella i matte men att hon fått göra omprov. Varför fick inte jag göra omprov för? Varför måste jag gå sommarskola? Jag är redan så sjukt skoltrött, kommer ju förmodligen dö på sommarskola men okej ska sluta klaga och istället bege mig neråt och kolla på film nu. PUSS


big booty bitches!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Åh vad jag kommer ihåg den där kvällen, vi tog massa såna tjockisbilder och gjorde kontaktanonser som vi la ut på bilddagboken hahaha ;D

2012-06-08 @ 23:15:31
Postat av: agnes

hahaha, ohyeees we did !! fan så störda brudar !

2012-06-09 @ 00:12:23
URL: http://aagnespetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0