har jag chans på dig? du kanske har chans på mig

Just nu sitter jag vid mitt skrivbord i mitt nystädade rum och försöker tänka ut något hyfsat att sätta på sig. Ska alldeles strax ta en dusch för att senare åka in och kolla på kattes manskör som ska ha någon liten konsert. Ska gå dit tillsammans med hannis, och eftersom min buss går så jag är i stan ca två timmar innan så kommer vi hänga lite innan också. Men nu blir det en dusch, och tills vi hörs igen så får ni njuta av den här otroligt osmickrande och gamla bilden på mig och hanna. HAHA, så otroligt fula! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA! jag orkar inte, sicka hetingar alltså haha åh <3

2012-06-02 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0