Goodbye without reasons is the most painful one.Love without reasons is the most beautiful one.

Har legat i min nybäddade säng, i mitt nystädade rum i cirkus en timme nu. Har kollat på en film som va så dålig att jag dog. Johan och jag, ifall ni ville veta. Skitdålig! Morgondagens planer har förresten blivit lite ändrade. Efter skolan ska jag förmodligen hänga med maria och förhoppningsvis dra någonstans och köra premiärdoppet! Sen på kvällen kommer hannisen hem till mig och sussar här. Ska försöka ge oss på varsinn blomsterkrans till midsommar, kan bli rätt kul. HEHE! Nu hade jag iallafall tänkt sussa, men ni får en otroligt charmig bild på mig och maria. Godnatt

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0