fulla för kärlekens skull

 
Är alldeles strax klar. Har irrat runt som en liten hare här hemma hela dagen. Pappa och syster har hjälpt mig väldigt mycket och det har verkligen varit välbehövligt. Nu känner jag mig mer redo. Mer förberedd. Sitter och lyssnar på mumford and sons och längtar satan! Ska packa ner det allra sista, göra sånt som man måste göra ikväll (t ex försöka ge sig på epilatorn och raka benen), sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer jag gå upp redan halv fem. Tåget går halv sju. Men det här blir förmodligen det sista inlägget för en hel vecka. Kan verkligen inte fatta att det är så snart. Om sex timmar (om jag räknade rätt) sitter vi fan på tåget! Sjukt ju! Men nu har jag inte tid med detta mer. Någon av er som ska dit förresten? Hörs om en vecka, PUUUSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0