Du säger kom Och ta mig någon annanstans, Alla väggar kryper närmare Och närmare

Kör ett nattinlägg även idag. Åkte hem till hanna någon gång efter lunch och har varit där hela kvällen. Hennes käre far fyllde nämligen år (grattis ännu en gång mats!) och det ska ju självklart firas! Så jag va där och hjälpte till och träffade helsköna vänner och släktingar till hanna. Jättebra kväll iallafall och nu är jag supertrött. Fick ju inte jättemycket sömn inatt. Men får försöka ta igen det nu, måste vara pigg imorgon eftersom jag ska plugga matte hela dagen. Men nu ska jag inte tråka ut er  mer för den här gången! Och eftersom jag glömde ta nå bilder under kvällen så får det bli en bild ifrån favoritsidan, puss och godnatt

we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0