Cause I'm dying just to make you see That I need you here with me now Cause you've got that one thing

Godmorgon bloggen! Vaknade för en stund sen men har inte pallrat mig ur sängen än. Är dock både jättekissnödig och jättehungrig så är väl tvungen att gå upp snart! Idag är ju jag som sagt ledig. Ska bara ta det lungt och försöka städa mitt rum, sen efter lunch någon gång så ska jag dra mig in mot stan och träffa hannis. Just nu ligger jag iallafall och lyssnar på one direction, fett mys! Men ska väl börja ta tag i den här dagen nu. Ha en fin fredag, och nu är det helg !! PUSS

bilden är tagen på matildas student och får symbolisera att jag just nu är väldigt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0