Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig

Tjenixen allihopa ! Har precis kommit hem efter att ha varit och badat med systern! Äntligen. Va dock inte lika kul som jag förväntat mig, började med att jag blev iputtad av matilda trots att jag hotat henne ifall hon skulle göra det. Men kul var det iallafall! Nu är jag helt mör i kroppen och ska krypa ner i soffan framför någon bra film. Ikväll kommer hanna och det blir myskväll med henne. Och ikväll MÅSTE jag även försöka få någon struktur över midsommar, jag är stressad och irriterad just för tillfället. Midsommar är sjukt överskattat. Det var allt för mig, Ha en fin kväll, puss
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

lugn bara lugn pitten!
korvis har ju lovat att fixa femkamp och bara du har en grill så löser sig allt ;)

Svar: haha, jadåååå det kommer bli skitnice ! :) haha
Agnes Pettersson

2012-06-21 @ 18:22:02
URL: http://fridallindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0