Your hands cold as they find my neck Oh this love that I've found, I detest

 
Godmorgon allihopa! Vaknade för ett tag sedan och har sen dess ätit frukost i solen, spelat tv-spel och bokat en klipptid till senare idag. Känns både skönt och oskönt att jag ska klippa mig. Skönt att bli av med det slitna men oskönt för att jag hatar att klippa mig. Kanske ska ta en paus från mitt förhållande med plattången efter den här klippningen. Annars då? Har inga planer för dagen och kvällen blir väl en hemmakväll med film. Har egentligen inte jättestor lust på att bara sitta hemma men känner mig lite halvkrasslig så det kanske är bäst. Nu ska jag gosa med missen, sen ska jag väl fixa mig för den här dagen. PUSSHEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0