When you get what you want, but not what you need

♥älskade vän

Nu var det någon dag sedan vi hördes sist, och jag har väl gjort en hel del känns det som. I lördags tog vi en tripp till tom tits. Där blir man verkligen barn på nytt och så jädrans nyfiken på alla prylar som finns där. Sen idag blev det först matteräknande och lite frustration och tårar på det, sen tog vi en tripp till gränby där det blev lite shopping och fika. Är nu en t-shirt och ett linne rikare. Och sen vid kvart i sex tog pappa och jag bilen mot närakuten för att checka mitt öra som håller på och plågar mig något rejält. Och vad gör jag nu då? Ligger i sängen och taggar inför morgondagen. SOMMARSKOLAN BÖRJAR IGEN! Åh. Så. Kul. Jag är så otaggad just nu att jag vill krypa in under täcket, gråta och inte krypa fram igen förrens om två veckor när vi åker till paris. Men nu ska jag försöka vara lite social med min fina kusse. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0