When you cried I'd wipe away all of your tears, When you'd scream I'd fight away all of your fears And I held your hand through all of these years

Har hunnit med att både sola och olja in trädgårsmöbler idag. Gud vilken snäll dotter jag är som hjälper till så mycket hemma, hehe. Hade tänkt börja göra mig iordning nu för ikväll. Blir resturang med towe, maria och lisa. Vart vi ska äta är inte helt bestämt än men det löser sig, resturanger finns det gott om. Tror inte att uppdateringen blir så bra ikväll, vet inte alls när jag kommer hem, men jag slänger kanske inte en dagens innan jag sticker iväg. Och imorgon fyller jag år, känns inte alls så. 366 dagar tills man blir arton idag då! wohoo ... Nej men det känns inte alls som jag fyller år imorgon men det kommer väl. Men men, nu - duschen. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0