We all fall down like toy soldiers

jag & michelle ♥
bilden har några år på nacken. 
 
Har, bortsett från skolan, haft en riktigt bra dag. Michelle kom över till mig vid tretiden och vi har hängt med varandra hela eftermiddagen/kvällen. Blev prat, planering, film, mat och mer prat. Nu har jag precis krypit ner i sängen (nähäää det menar du inte?) och måste väl egentligen sova på en gång för att orka gå upp imorgon och pallra mig iväg mot skolan, men jag är inte det minsta trött. Ska nog kika lite på någon gammal serie eller något. Kommer väl förmodligen ångra mig imorgonbitti men det problemet tar vi då. Och imorgon efter skolan trippar jag ner till stan för att äntligen träffa fisen och inge igen! Hela sommaren har gått utan att jag nästa inte träffat dom alls! Fy skam ... Men nu har jag inget mer att skriva, är alldeles för förvirrad och irriterad. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0