The worst things in life come free to us

gammal bild.
 
Har haft en bra födelsedag. Har inte firat den på något speciellt sett mer än att vi har käkat tårta och sånt. Men jag säger inte att jag har haft en dålig dag. Nej jag har haft det så mysigt så. Mormor är här så jag har pratat och umgåtts med henne. Har även hunnit med att plugga lite matte, vilket jag tänkte fortsätta med nu, och tagit en pw. En aning rikare har jag blivit under dagen också. Pengar kan ju vara en av de bästa presenterna faktiskt, hehe. Imorgon blir det en tur på staden med maria. Ska försöka införskaffa mig ett par nya svarta jeans (då mina favoriter har spruckit mellan benen och är ihopsydda ett antal för många gånger, haha) och en present till lillskiten som fyller år på torsdag. Men nu ska jag plugga lite, sen blir det film. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0