Tell me what your name is, for your information, don't get me wrong You know you're right, don't be so cold, we could be fire

Godmorgon allihopa! Det blev ingen uppdatering igår kväll men nu är jag här igen. Hade som sagt picknick med pappsen, vi köpte med oss massa gått och åkte till ett badställe och myste. Blev dock inget bad. Och inga bilder heller för den delen, hade packat ner kameran men glömt minneskortet hemma så det blev inget. Nu sitter jag här i soffan med oboy och mackor och ska alldeles strax kolla lite på någon serie. Inatt har varit den konstigaste natten på länge. Har kommit på mig själv att prata i sömnen jättemycket, vilket jag aldrig annars gör, jag har frysit och svettats på samma gång och vaknat flera gånger och haft svårt att somna om. Tror jag börjar bli sjuk. Drog på mig en äcklig förkylning efter p&l och det sitter i kan jag säga. Går och snyter mig tusen gånger i minuten känns det som och halsen är förjävlig. Men jag ska sluta klaga, och vara glad över att jag lever istället. Nu blir det någon gammal serie innan jag ska höra av mig till michelle som förmodligen ska komma hit över och mysa idag. PUSS
 
förjävla sexig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0