tell me now where was my fault, in loving you with my whole heart?

Godmorgon allihopa! Eller god morgon och god morgon. God förmiddag allihopa! Sitter här och äter lite frukost/lunch. Jag va skithungrig så jag lagade mat som skulle räckt till åtminstone två personer. Trodde jag skulle orka allt men icke. Nu sitter jag här med alldeles för mycket mat, har knappt ätit hälften och är redan mätt. Men så kan det gå. Efter att jag käkat ska jag ut och lägga mig i solen. Sen ska jag städa mitt rum. Men nu ska jag försöka tvinga i mig maten som är kvar och sen byta om till bikini. PUSS
 
okej, det ser kanske inte jättemycket ut. Men i verkligheten är det sjukt mycket mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0