ta min hand och visa mig vägen. Jag är din i alla lägen

Gosade ner mig i soffan för ett tag sedan. Bredvid mami och framför någon, enligt mitt tycke, alldeles för blodig och brutal film. Så jag är mest inne i datorn, kollar på olika bilder från paris och drömmer mig bort. Längtar! Har även kollat igenom nellys rea säkert tre gånger, har beslutsångest om jag ska beställa hem lite grejer eller inte. Ska nog krypa ner i sängen snart. Så jag är pigg imorgon. Imorgon ska jag förmodligen träffa michelle på dagen sen på kvällen ska vi ha middag här hemma. Syrrans pojkes familj ska hit och käka. Kommer säkert bli jättemysigt! Men nu ska jag nog krypa till kojs, sov gott allesammans! PUSS OCH GODNATT
 
bild från we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0