och fast du lärt dig varje låt och fast du har en härlig båt så finns det ingen som vill röra vid din kind

helt jättefin bild osv.
 
Åkte in till gränby centrum för att hjälpa syster att fixa lite grejer inför hennes tågluff som hon åker iväg på imorgon. Hon blir borta i en månad och jag kommer sakna henne något sjukt! Fick även med mig lite små nitar hem som jag tänkte pimpa en gammal jeansskjorta med. Nu sitter jag här, inlindad i en filt och kikar runt på internet. Snart blir det käk, och ikväll ska jag och brorsan ha myskväll. Ska kolla på första harry potter-filmen. Imorgon är det ny vecka och jag hoppas verkligen på fint väder den veckan, eftersom det är sista "fria" veckan. För den 23dje börjar sommarskolan igen. Men det blir nog bra ändå! Nu blir det käk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0