kom änglar och ta mig till honom och ge mig en chans för jag tror att snart brinner ett hjärta för honom någon annan stans

Godmorgon allihopa! Har precis gjort mig klar och ska ba ner och käka lite frulle så är jag redo att dra iväg mot skolan. Somnade tillslut igår, men har sovit skitdåligt. Men sånt är livet, får väl ta lite kaffe så jag piggnar till lite. Och idag efter skolan åker jag som sagt ner på stan och möter upp fisen och inge, så mysigt! Uppdaterar igen ikväll. Tills dess kan ni få kolla in ett vykort jag hittade igår, tror jag fick det i femman av min dåvarande pojkvän. Jäklar va man va romantisk redan då! HAHA. Nu blir det frulle, harebrahej
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

Ville tips om en tävling i min blogg där du kan vinna smycken & kläder för ett värde av 300! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0