ju mer dom spottar desto snabbare kommer jag blomma.

Det är konstigt hur ett humör, eller rättare sagt mitt humör, kan ändras så fort. För bara en kvart sedan var jag hur glad som helst men nu är jag besviken, arg och ledsen. Men jag har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av. Orkar inte lägga ner energi på något och någon som inte ger något tillbaks. Skiter i det och försöker fokusera på allt bra som händer i mitt liv just nu. Som myskvällen som jag och hanna ska ha imorgon, grillkvällen med börjebrudarna som ännu inte är planerad men som ska bli av, kommande fester, parisresan och annat roligt som kommer hända på lovet. Tänker inte slänga bort mitt lov för en skitsak, jag ska ha kul. Nu kryper jag ner i mammas famn och myser framför varg veum. 
 
Tack till alla er förresten som varje dag klickar in för att kika runt i min blogg. TACK! Tänkte kanske köra på en till frågestund någon gång snart, vad tycker ni? Ja eller nej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0