Jag vet hur ont det gör när hoppet dör

 
Godmorgon allesammans! Uppdateringen kanske inte har varit den allra bästa men jag har annat för mig. Bloggen hamnar lite i andra hand nu såhär på sommaren. Och uppdateringen kommer inte bli bättre den här veckan eftersom  jag åker till kusinerna ikväll. Annars då? Jag tog passfoto igår och mår uppriktigt sagt dåligt över det (fyfan), spotify premium gick precis ut, jag måste packa inför veckan, jag mår illa efter att ha ätit fyra rostmackor till frukost (två för att jag var hungrig, två för att det var så jävla gott), jag har ångest över att jag inte har tränat på sjukt länge och sitter hemma och smäller i mig massa onyttigt istället. Men livet är bra! Det är sommar, om mindre än en månad fyller jag år och markus krunegårds musik förgyller mina dagar. Nu ska jag klä på mig, och sen börja packa. Skriver väl mer senare! Ha en fin dag allihopa, puss
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Markus Krunegård är bäst, tillsammans med många andra underbara artister! :)

Svar: jaaa, verkligen ! :D
Agnes Pettersson

2012-07-13 @ 11:42:45
URL: http://happinessfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0