jag orkar inte va rädd mer, snälla ta mig någon annanstans

Träffade ju som sagt Hanna tidigare idag och vi köpte med oss en varsinn cupido-sallad och gick och satte oss vid ån och där blev det en hel del välbehövligt snack. Sen blev vi lite frussna så vi gick till espresso house och tog en varsinn kaffe. Så mysig dag med min fina! Just nu sitter jag inne på rummet och försöker varva ner lite. Har spelat tv-spel med brodern och jag blir alltid lika stressad när de jävla zombisarna jagar och jagar än. HAHA! Snart vankas det mat, grillat och färskpotatis. Äkta sommarmat det! Sen efter maten tänkte jag och mamsen ta igen lite förlorad mamma-dotter-tid eftersom jag varit borta så mycket nu på sommaren. Tänkte köra fotbad, ansiktsmask och sånt mysigt! Sen ska jag ännu en gång kika in på nellys sommarrea och se ifall man kan klicka hem något fint att ha med sig till paris kanske! Nu luktar det mat nere i köket så ska gå ner och hjälpa till och duka. PUSS
 
bild från we♥it, haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0