I'm on your side When times get rough And friends just can't be found, Like a bridge over troubled water

Tänkte köra "10 dagar" igen. Dagarna har jag tagit från moas blogg, börjar redan i nästa inlägg där det alltså blir en bild på mig + 10 fakta, nödvändig som onödig. Tio sorts fakta om mig blir det iallafall. 
 
Dag 1. En bild på mig + 10 fakta
Dag 2. Jag för ett år sedan
Dag 3. Mina mål/önskningar/drömmar
Dag 4. Typ av killar jag faller för
Dag 5. Dåliga vanor jag har
Dag 6. Dagens outfit
Dag 7. Hur jag var när jag var liten
Dag 8. Min musiksmak
Dag 9. Innehållet i min väska
Dag 10. Favoritplats

Kommentarer
Postat av: Lisa Mattsson

Hahaha tänk om du hade skrivit "nödig som onödig! Hade vart världigt underhållande enligt mig

Svar: hahaha, jaaaa det hade varit rätt skoj faktiskt :D
Agnes Pettersson

2012-07-28 @ 20:54:17
URL: http://lisamattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0