If I just lay here Would you lie with me and just forget the world?

Godmorgon allihopa! Idag är en sån där dag då jag bara vill ligga i sängen hela dagen, tycka synd om mig själv och älta igenom massa gammalt skit. Det blir inte bättre av att jag går dubbelpass i skolan idag. FYFAN. Så idag går jag från tjugo i elva till två. Behövligt men fy så tråkigt. Efter det ska jag iallafall träffa michelle och åka och bada. Får förhoppningsvis lite färg på benen (främst) också. Usch vad jag känner mig blek. Drog på mig ett par shorts men ändrade mig fort som faan när jag såg hur blek jag såg ut. Så det blev ett par svarta jeansleggings istället. Ja, jag kommer väl förmodligen ångra mig när jag dör i min egen svett, och ja, jag låter säkert jättetöntig men så är det.  Nu ska jag sätta på mig en tröja, har liksom inte någon jättelust att åka iväg till skolan i jeansleggings och bh. Men vi hörs väl antingen när jag kommer hem igen eller ikväll. Ha en fin dag. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0