I wanna love you everyday And I'll never fly away

HALLÅ BLOGGEN! Jag lever och jag mår finfint. Har tillbringat en vecka i norrland tillsammans med släkt och mygg. Har varit bra mysigt! Trivs som fisken i vattnet i deras sällis. Tog nattbussen hem inatt och att tillbringa en hel natt halvsittandes halvsovandes på en buss full med massa människor är kanske inte något jag föredrar. Kom fram till uppsala klockan sex imorse och tog en kopp kaffe det första jag gjorde när jag kom hem så jag ska nog klara av den här dagen ändå! Och när jag gick upp till mitt rum stod där en ny säng. Bredare och oj-så-mycket-skönare! Tack mami och papi ♥ Just nu sitter jag och kikar runt på nelly.s sommarrea, hittar inte jättemycket. Rear väl mest ut skit. Eller jo, en del fint finns det väl. Och juste, den sjunde augusti tar jag och familjen en tripp till paris! Ska bli superkul då jag aldrig varit där tidigare. Nu ska jag fortsätta kika runt på nelly sen blir det en film för min del. PUSS 
 

Kommentarer
Postat av: hanan ebba axelsson

Fin blogg :D

Svar: åååh, tack så jättemycket! vad glad jag blir :))
Agnes Pettersson

2012-07-13 @ 12:05:36
URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0