I need that one thing And you've got that one thing

Goddagens allihopa! Sitter här på sängen och har precis gjort klart uppgifterna mami gav mig idag - hänga tvätt och städa mitt rum. Så nu har jag hela dagen framför mig. Ska dock bara vara hemma och ta det väldigt lungt. Känner mig inte jättepigg, förkylningen vill inte ge med sig. Igår bokade jag en plats på nattbussen till norrland. Så imorgon 20.00 lämnar jag uppsala för en vecka hos kusinerna i junsele. Ska bli så kul att åka dit! Nu ska jag gå och rota igenom hela kylskåpet, skafferiet och frysen efter något gott (hej pms..) sen ska jag nog kolla på en film. Ja, jag kollar jämt på film, och nej jag har inget liv. Går nog ut senare om solen vill kika fram! Men ni får ha en fortsatt bra torsdag, pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0