i Know i'm not perfect But at the end of the day Who is ?

Godmorgon bloggen! Sov som en stock inatt, så himla skönt att sova hela natten utan minsta jobbiga dröm, utan att bli kissnödig eller utan jobbiga myggor som väcker en. Jag sov som en prinsessa... eller något liknande. Nu sitter jag här i min kines-morgonrock och får ångest över klädbristen som just nu råder i min garderob. I-landsproblem. Ska strax kila ner och käka lite frulle, magen ba skriker. Efter skolan idag så åker jag hem och chillar i solen sen ikväll ska jag träffa mina underbaraste, som jag saknar så det skriker om det. Det ser ut att bli ett resturangbesök eller något. Vi får se. Kul kommer det bli iallafall, alltid kul med dom liksoooom. Men nu - mat, innan jag dör. Pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0