I hela mitt liv har jag litat på mig själv men nu behöver jag din hjälp

Nu är jag hemma igen, efter en så sjukt underbar och rolig vecka! Har kollat på underbara konserter (skrillex, det bästa jag sett! han är kung, så är det bara!), träffat nya sköna människor och haft det sådär roligt som man förmodligen bara kan ha på festival! Men som man brukar säga, borta bra men hemma bäst. Man blir rätt sliten av att vara uppe hela nätterna och dagarna sex dagar i rad! Nu har jag precis kommit ut från duschen. Det skönaste jag gjort på länge! Sjukt att man kan sakna en dusch så mycket. Snart blir det käk och ikväll ska jag bara ta det lungt. Kolla på film och sova blir planen. Men nu vet ni att jag lever och att jag haft en sjuuuuukt bra vecka! Tack för mig, puuuss ♥
 
just nu - nyduschad i badrocken. P&L-armbandet sitter såklart fortfarande på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0