I don't wanna be someone who walks away so easily I'm here to stay and make the difference that I can make

Tjenixen! Igår åkte jag hem till mina kusiner och var där typ hela dagen. Blev husesyn och fika och prat och skratt. Trevligttrevligt! När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och packade min lilla väska sen bar det av till lisa där även ingrid var. Vi hade en riktigt mysig kväll med te, frukt, prat, skratt och massa mys. Slaggade även hemma hos lisa. Och imorse vaknar jag av att hon kommer upp med frukost på sängen, inte helt fel ska jag säga! Nu har jag precis kommit hem och funderar på att ta en joggingtur eller om jag ska lägga mig ut i solen. Inte för att det är så jättemycket sol men det alternativet känns lite mer lockande. Fast å andra sidan får jag världens ångest när jag tänker på hur längesen det var jag tränade senast. Kanske går ut och joggar ändå. Ikväll ska jag förmodligen träffa mina fina brudar för lite, förmodligen, parkhäng eller något liknande. Men nu har jag bestämt mig, det blir en joggingtur. Hejsvej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0