I can be your hero, baby.

Oj vilken bra kväll jag har haft. Dock började den med en hel del skit... bokstavligen. Mötte upp Towe, Maria och Lisa vid åhlens och skulle traska vidare mot koh phangan. På vägen dit bestämmer sig en äckel-duva att göra sina behov, precis ovanför mig. Inte jättemysigt, men men. Väl på koh phangan sitter Daisy och Lovisa där och väntar på oss. Hade ingen aning om att de skulle vara med så det var jättekul och en överrasking. Och underbara som mina brudar är hade de bestämt att de skulle bjuda mig på käk och efterrätt. Käkade jättegott, pratade och hade det sådär mysigt som vi alltid har. Och tror ni inte att de hade snackat med servitören så när han kommer in med min efterrätt hade de pimpat upp den med tomtebloss och lite fint? Så himla gosigt. Fick även en present, fem små parfymer från escada. Älskar verkligen dom parfymerna så den presenten var perfekt! Jag har sagt det förr men jag säger det igen - dessa människor är så himla underbara och guuuud vad jag är glad som har dom! Ni är guldvärda och alla borde ha en vän som ni. TACK för ikväll verkligen. Ni förstår inte hur glad jag blir ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0