hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig

Efter skolan idag mötte jag upp inge och lisa. Vi satte oss på waynes, tog oss varsinn kaffe frappe. Blev otroligt mycket välbehövligt prat i några timmar innan vi tog oss en runda på stan. Känns så otroligt skönt att ha vänner som förstår en och som är så bra som dom två är. Jag är så lyckligt lottad! Fyndade ett halsband (det på bilden) inne på cubus för 24 spänn, helt ok. Just nu sitter jag och chillar på mitt rum , har plockat undan lite och ska snart damsuga. Sen ska jag nog tända lite doftljus, mumma! Ikväll blir det bara hemmakväll. Både skönt och tråkigt samtidigt. Men nu har jag inget mer att skriva för nu, ha en fin kväll! PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Mattsson

Tack själv för idag Aggis, puss!

Svar: puss fina du! <3
Agnes Pettersson

2012-07-24 @ 21:29:48
URL: http://mattssonlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0